Selasa, 22 Disember 2009

PROJEK JAHITAN 2


  • PUAN SAENAH BINTI MEGUN
Puan Saenah merupakan seorang tukang jahit yang telah mendapt bantuan dua buah mesin jahit untuk kemudahan beliau. Dengan adanya kemudahan seperti mesin jahit, perniagaan beliau semakin maju dan sering mendapat tempahan dari pelanggan. Puan Saenah juga sedia menerima tempahan dari luar dengan harga yang berpatutan di alamat:

Nama Pengusaha: Puan Saenah binti Megun
Alamat: Kg. Koa Changkat Bintang, Kuala Slim, 35800, Slim River
No. Telefon: 012-5353092


  • PUAN KAMAR BINTI HASSAN

Puan Kamar merupakan seorang tukang jahit di Kuala Selangor. Beliau merupakan tukang jahit sepenuh masa sejak beberapa tahun yang lepas. Beliau juga menerima bantuan PITG serta tambahan bangunan dan satu mesin jahit dari RISDA. Perniagaan Puan Kamar juga sedia menerima tempahan dari luar di alamat:

Nama Pengusaha: Puan Kamar binti Hassan
Alamat: Jalan Masjid, Kg. Bukit Hijau, 45800 Jeram, Kuala Selangor
No. Telefon: 017- 3203831

  • PUAN RADIAH BINTI OTHMAN
Puan Radiah merupakan seorang tukang jahit yang aktif. Beliau sering kali mendapat tempahan dari para pelanggan. Perniagaan Puan Radiah semakin berkembang setelah memperoleh bantuan AET untuk modal perniagaan serta mendapat peralatan menjahit. Beliau juga sedia menerima tempahan dari luar di alamat:

Nama Pengusaha: Puan Radiah binti Othman
Alamat: No.77A, Kg. Sungai Masin, 44300, Batang Kali
No. Telefon: Tidak Dinyatakan


  • PUAN NOR AISHAH BINTI RAMLI
Puan Aishah merupakan seorang tukang jahit sepenuh masa. Perniagaan beliau juga turut berkembang maju dan aktif. Perniagaan ini telah mendapat bantuan dari RISDA berupa midal perniagaan dan juga peralatan menjahit untuk memudahkan beliau menyiapkan tempahan dengan segera dan mudah. Beliau juga sedia menerima tempahan. Dibawah adalah kediaman beliau untuk mendaptkan khidmat jahitan:

Nama Pengusaha: Puan Nor Aishah binti Ramli
Alamat: No.85, Kg. Sungai Masin, 44300, Batang Kali
No. Telefon: Tidak Dinyatakan


  • PUAN ASIAH BINTI SIRIJ
Puan Asiah merupakan seorang tukang jahit pakaian. Perniagaan Puan Asiah juga salah satu perniagaan yang bergerak aktif dan berkembang maju. Dengan berkat usaha gigih serta memperoleh modal perniagaan dan mendapat peralatan menjahit dari RISDA. Untuk membuat sebarang tempahan, anda boleh berkunjung di alamat:

Nama Pengusaha: Puan Asiah binti Sirij
Alamat: Lot 3340, No.4, Jalan Perdana 5/22, Lorong Setia, Kuang
No. Telefon: 019- 2763241


  • PUAN NOR LIDHA BINTI KASIM@JANTAN
Slide 19
Perniagaan Puan Lidha bermula pada tahun 2008. Puan Lidha menjalankan perniagaan menjahit baju dan dengan bakat yang ada, Puan Lidha telah mendapat bantuan AET serta peralatan jahitan daripada RISDA. Perniagaan beliau juga semakin aktif dan mendaapat kepercayaan pada para pelanggannya. Untuk membuat sebarang tempahan dengan harga yang berpatutan, sila kunjung di alamat dibawah:

Nama Pengusaha: Puan Nor Lidha binti Kasim@Jantan
Alamat: No.1394, Taman Genting malik Tambahan, batang Kali, Selangor
No. Telefon: 019- 3072554



  • Slide 21PUAN ARYIATIE BINTI MOHD NOH

Puan Aryiatie merupakan seorang tukang jahit baju di Hulu Selangor. Beliau mendapat bantuan dan peralatan menjahit dari RISDA untuk memudahkan kerja-kerja tempahan dilakukan dengan nudah. Beliau juga sedia menerima tempahan dari luar. Untuk tempahan, sila datang:

Nama Pengusaha: Puan Aryiatie binti Mohd Noh
Alamat: No. 1B, Kg. Jawa, kerling, Hulu Selangor
No. Telefon: Tidak Dinyatakan Slide 23




1 ulasan: