Selasa, 22 Disember 2009

PROJEK CATERING


  • PUAN LINDA SUHANA BINTI MOHD SAJAD

Perniagaan catering yang dijalankan oleh Puan Linda Suhana merupakan salah satu projek AET di bawah RISDA. Perniagaan beliau semakin berkembang dan aktif. Perniagaan Puan Linda juga turut menerima bantuan dan peralatan catring untuk diguna pakai dalam urusan catering beliau. Puan Linda juga sedia menerima tempahan dari luar untuk apa jua aktitviti dengan harga yang berpatutan. Untuk mendapatkan khidmat beliau:

Nama Pengusaha: Puan Linda Suhana binti Mohd Sajad
Alamat: Lot 1027, Jalan Haji Abdullah, Kg. Kundang, Tanjung Sepat, Kuala LangatSlide 20
No. Telefon: 012- 3339396


  • PUAN SAHARINA BINTI ANSILIN DAN PUAN SAODAH BINTI SANIP

Perniagaan catering yang dijalankan oleh Puan Saharina dan usahasama Puan Saodah Sanip merupakan salah satu projek AET di bawah RISDA. Perniagaan mereka semakin berkembang dan aktif. dan mereka juga turut mempunyai perniagaan makanan ringan yang diusahakan sepenuhnya oleh Puan Saodah Sanip. Perniagaan mereka juga turut menerima bantuan dan peralatan catring untuk diguna pakai dalam urusan catering beliau. Puan Saharina juga sedia menerima tempahan dari luar untuk apa jua aktitviti dengan harga yang berpatutan. Untuk mendapatkan khidmat beliau:


Nama Pengusaha: Puan Saharina binti Ansilin dan Puan Saodah SanipAlamat: lot 50, Kg. Sungai Buah, 43800, Dengkil, Selangor
No. Telefon: 03- 89258358 (Puan Saodah binti Sanip)
Slide 20


Slide 23


Tiada ulasan:

Catat Ulasan